کارشناسی سیار خودرو Secrets

Wiki Article

این زمینه می توانند به آنها پی ببرند. در ادامه به معرفی قطعات مختلف که

اعزام کارشناس خودرو کارشناسی سیار تهرانپارس،بلوار پروین، حکیمیه، فلکه اول، تیرانداز، رشید، جشنواره، تعویض پلاک اتحاد، شهرک امید، لویزان، ارتش، مینی سیتی، دماوند، احسان، اوشان در کوتاه ترین زمان، هزینه کارشناسی خودرو طبق تعرفه اتحادیه می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال حاضر سرویس کارشناسی در تمام مناطق شهر مشهد فعال است. برای ثبت درخواست می‌توانید از طریق فرم کارشناسی خودرو در مشهد اقدام کنید.

کارشناسی خودرو امروزه با توجه به گشترش بازار خودرو و تنوع محصولات مختلف و متاسفانه افراد سودجو امری ضروری و به نوعی بیمه خرید خودرو است.

دوست دارم که نتیجه‌ی مطالعات خودم رو با بقیه به اشتراک بگذارم.

در کارشناسی فنی مواردی مانند سلامت موتور، گیربکس، تسمه‌ها و هرزگردها، سیستم خنک‌کننده، باتری، دینام و سیستم تعلیق بررسی می‌شوند.

خدمات کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو خدمات پولیش خودرو نصب شیشه دودی خودرو گزارش کارشناسی خودرو

متاسفانه تعدادی از افراد سودجو با دستکاری در کیلومتر کارکرد ماشین سعی

کارشناسان فنی با دستگاه دیاگ کیلومتر خودرو را چک می‌کنند. علاوه بر این با توجه به دانش و تجربه خود با بررسی و ارزیابی پارامترهای گوناگون تا حد بالایی مغایرت کیلومتر خودرو را متوجه می‌شوند.

بهتر است اگر تصمیم دارید به صورت حرفه ای کارشناسی رنگ و بدنه خودرو را انجام دهید، دستگاه ضخامت سنج دیجتال را خریداری نمایید تا علاوه بر حداکثر دقت درکارشناسی خودرو، پرستیژ حرفه‌ای از یک کارشناس را به نمایش بگذارید.

مسئله مهم این است که ، کارشناس سیار ماشین یک کارشناس سیار معمولاً می تواند فقط کارشناسی خودرو را انجام دهد.

اگر تا یک ساعت قبل از اعزام کارشناس درخواست خود را لغو کنید، کل مبلغ کارشناسی به شما عودت داده خواهد شد.

کارشناس طبق زمان بندی اعلام شده در محل حضور پیدا کردند و به دقت و ظرافت بدنه و فنی ماشین بررسی شد و با خیال راحت معامله انجام شد و خیلی خوشحال شدم که در آخر کارشناسی یک نسخه قرارداد خام برای معامله ماشین در اختیارمون گذاشتن.

Report this wiki page